Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Aamor & Tina - 1 juli 2010 21:30

Jag fick åka bil till Affi i morse för matte skulle nått efter jobbet sa hon. Jag gillar ju att åka i den så jag fick bråttom till garaget.

Affi och jag har väl haft vårt normala bus för oss men jag fick mitt svättskydd på mig nu på eftermiddagen för jag ville mer än busa!


Gick ut till ytterdörren i vanlig tid för att invänta min matte men jag fick ge upp för hon kom ju aldrig.

Jag fick vänta och vänta, hade nästan gett upp hoppet om att hon skulle hämta mig men till sist kom hon!

19.30, vad menar hon med att komma så sent!!

Hon hade tydligen varit hos frissan och det tog lång tid, rent för lång tid om ni ska fråga mig!

Hon hade även kört frissan hem för hon slutade efter att matte var klar och så slapp hon ta tåget och det var ju bra för hon bor i samma stad som vi gör.


Jag fick åka bil hem också så matte var nästan förlåten.


Det har varit varm även idag men nu när jag gick min sista runda var det riktigt skönt.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards