Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Aamor & Tina - 2 juli 2010 16:12

Nu är det fredag igen och jag ska rå om matte hela helgen eller kanske det blir tvärt om!

Vilket som så ska vi njuta i det vackra vädret om det håller i sig.

Det ska vara flyguppvisning på flygfältet så det får vi ju titta på, vi ser det från vårt om vi går ut och om de inte flyger för lågt.


När mattemors syster kom på besök så stack vi ut genom ytterdörren och runt på baksidan av huset för vi trodde att mattefar var där men ingen var där, helt tomt!

In igen tänkte vi minsann inte gå frivilligt så de fick allt hämta oss!

Vi går nu under namnet Vesslorna för vi är tydligen snabba som Vesslor (vad det nu är)! Lite skoj måste man ju ha.


Det är väldigt varmt även idag, pust & stön.

Matte hämtade mig och vi gick hem direkt, jag passade på att göra 2:an när jag ändå var ute för jag vill inte gå ut i den värmen än på ett tag, 28,8 i skuggan nu!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards