Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Aamor & Tina - 10 juli 2010 14:23

Jag var och hälsade på mattes moster i förmiddags, varmt som bara den men vi satt i skuggan och där var nästan okej.

Just nu har vi 35,4 i skuggan, det är fortfarande kvavt.

När vi sen kom hem duschade matte av mig i lite svalt vatten, tassarna och lite på ryggen fick jag bli blöt, blängde lite på henne men det var skönt sen!


Matte köpte en ny dator i tisdags men har inte blivit färdig att koppla in den och allt som man nu ska göra men nu är det gjort och nu när hon sitter vid den hörs inga fula ljud.

Matte tyckte att den andre var såååååååå långsam och det var den, kunde ta över en halv timme från start och till hon kunde börja skriva till mig, jag hann ju somna ibland!


Nu ska jag vila mig lite.

Av Aamor & Tina - 10 juli 2010 09:42

Idag har mina matteföräldrar Bröllopsdag! Grattis på er dag   !


Idag är det första dagen på vår semester, egentligen är den på måndag men jag räknar även helgen, hihi, blir ju fler lediga dagar på så sätt!

Matte den fräcka typen väckte mig mig idag redan kloclan 7.30, dålig stil alltså när jag nu är ledig.

När klockan sen var strax innan 9 tyckte hon att vi skulle gå ut en sväng precis när jag skulle knoppa in igen. Okej det var 12 timmar sen jag hade varit ute men jag behövde ju inte gå ut akut, hade nog klarat mig en kvart till.

Nu var det rätt så skönt att komma ut men det är varmt även idag, visst där är tunna moln på himlen men det känns lite kvavt.

Satt och spanade lite från vår bänk innan vi gick in!

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards