Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Aamor & Tina - 13 juli 2010 17:25

Idag har det faktiskt varit lite svalare, ca 28 grader, just nu har vi 25,8.

Jag och matte tog en cykeltur för att vi skulle känna vinden i håret, det var skönt att få åka i cykelkorgen.

Vi passerade en man som tyckte att jag satt som en kung och han sa att han hade önskat ibland att hans hund också kunde åka så, han har en Schäfer!


Eftersom det var rätt okej värme så passade vi på att ta en lite längre runda och det var skönt att få röra lite mer på sig utan att bli anfådd!

Inne igen tyckte matte att jag såg ut som en gardin i ansiktet, kan bero på att jag körde näsan i gräset men jag blev friserad.

Passade då på att bråka lite med matte för jag har ju inte syrran att bråka med nu.

Resultatet av friseringen blev två tofsar, var längesen matte sattesådana på mig.

  

Skönt att byta frisyr ibland!

Av Aamor & Tina - 13 juli 2010 11:16

Jag sov ända till 8.45 i morse, matte är ju hopplös med sitt läsande på kvällen för hon släcker ju aldrig lampan. Jag fick krypa långt in under sängen i gårkväll för att få lite mörkt!

Vi gick en runda när vi var klara med morgonsysslorna och när vi kom hem igen satte sig matte på bänken och jag la mig i gräset.

Rätt som det var började det droppa och sen kom det en ordentlig skur men det regnade nog bara i 5 minuter.

Men så torrt som det är så är även lite regn välkommet!

Gör nästan om i tassarna att gå i det torra gräset.


Vi har ingen direkt sol men det är ändå 29,4 grader.

De har ju lovat regn och åska idag men vi får väl se om det kommer nått av det.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards