Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Aamor & Tina - 15 juli 2010 18:04

Har regnat lite idag, väldigt lite, kom en skur men det blev inget i regnmätaren.

Vilketsom så har det varit bättre väder för mig idag, varmt men det har gått att gå ut!

Slappat är väl det mesta jag har gjort men matte har gjort hemgjord glass och av den överblivna äggvitan gjorde hon maränger.

Vi tog en sväng till matteföräldrarnas trädgård på eftermiddagen och på vägen dit mötte jag Sickan och vi lekte lite men hon ville mest upp och kela med min matte!

När vi var i trädgården busade jag och matte en del men sen gick jag och la mig i skuggan och då blev matte rastlös så hon fick för sig att sticka lite maskrosor i gräsmattan.

Hon började på en skuggig plats men då kom jag dit och ville hjälpa till och undersöka på nära håll vad hon gjorde! Hon flyttade ut i solen sen för hon gillade inte min trädgårdshjälp, visst jag var där med nosen när hon skar men ändå.


På hemvägen mötte vi Sara (en Shih Tzu) och hennes husse. Sara är lite rymningsbenägen och hade varit ute på en liten tur, ajaj inte bra!

Rym hit till mig istället om du nu ska rymma! Sara är jättesöt!


Snart kväll och jag hoppas matte ska lufta ordentligt sen för då ska jag sitta i fönstret!

  

Av Aamor & Tina - 15 juli 2010 09:36

Det har regnat lite hos oss i natt eller tidigt i morse så det är inte så varmt som det har varit innan, än i alla fall.

Passade på och gick en längre morgonrunda och det var riktigt skönt.


Vi får se vad dagen har att erbjuda men jag skulle tro att det blir ännu en slappedag. Matte hade tänkt att vi skulle gå till matteföräldrarnas trädgård och sola lite men det blir det nog inte idag, jag skulle ju inte sola utan ligga i skuggan och dåsa lite!

Äh, vi får se vad det blir!


Tror nog att matte snart får frisera till mig för jag känner att jag vill bråka lie och det passar bra på trimbordet, tycker jag men inte matte!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards