Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Aamor & Tina - 16 juli 2010 20:16

Ibland får matte ljusa idéer, enligt henne själv men enligt mig är de ganska så mörkgråa!

Hon sa att eftersom det är så varmt idag så kan vi passa på att bada.

Jaha, gör du det tänkte jag men det blev jag som hamnade i duschen!

Har jag inte utstått tillräckligt idag?

"Vi kallar det Aamors spadag!" sa matte.

Bara för det heter något trevligt behöver det inte vara trevligt.

Men okej, det var inte så dumt när jag väl hamnade i duschen för det var svalt och skönt vatten och sen fick jag lufttorka och det svalade också mig.

Gick ut efter ett tag för att jag inte skulle bli för kall och det var så skönt att kunna springa i solen, pälsen yrde omkring mig!


Nu hoppas jag på en lugn kväll och en lugn dag imorgon!

Av Aamor & Tina - 16 juli 2010 13:37

Det blev bilen ner till stan och ett besök i min affär.

Där fanns två hundtjejer där som jag hälsade på, Lakris, en Kungs Pudel som är ägarens hund och en annan som hon passade, jag ville inte gå därifrån!

Mina klor blev klippta och jag tog inte emot mutan som jag blev erbjuden efteråt! Har inget emot att få klippt klorna men det kan kanske göra lite ont.

Matte köpte godis till mig och jag godkände det som hon valde. Sen fastnade matte för ett Flexikoppel, jag har ett men matte gillade detta mer.

  

Vad tycks? Det är orange fast det ser rosa aktigt ut på bilden. Bajspåsehållaren har jag haft sen innan.


Tog en liten runda på stan men där var så lite skugga så den blev snabbt avklarad.


Av Aamor & Tina - 16 juli 2010 10:23

Nu är det sista dagen på mattes första semestervecka men där är ju 4 till som tur är!

Sov till 8 i morse och sen gick vi en runda och jag mötte faktiskt Vera hon var hos sin hussemor idag. Inte så många andra mötte vi, de är väl på semester eller så sover dom länge!


Matte fick för sig att frisera mig ute på balkongen och det var en dum idé, tyckte jag för jag blev ju distraherad av allt där ute så hon tog på ställen jag är väldigt rädd om annars och sen kunde jag ju inte bråka så mycket för tänk om andra folk såg mig, hihi. Matte tyckte att det var jättebra!


Matte påstår att vi ska ner till Morrhoppan och klippa mina klor idag men hon har inte bestämt om vi ska köra eller cykla ner dit, blir nog köra för det är ändå en bit dit.

Tror även att det behöver inhandlas lite godsaker till mig, hoppas kan man ju göra i alla fall!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards