Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Aamor & Tina - 17 juli 2010 20:46

Jag har mest tagit det lugnt idag, visst jag har varit ute några gånger men även det har varit lugnt.

Har också suttit i fönstret och spejat ut.

När granskapets barn kommer förbi skriker de "Hej Aamor!" eller så kommer de fram och gosar med mig.

Likadant när jag är ute, jag delar ut så många pussar och kel så jag blir helt slut.

Det brukar vara runt 7 barn som kelar med mig men  inte alla på en gång.

Jag älskar barn så det gör mig ingenting men som tur är sätter matte stopp om det blir för mycket eller när de frågar om de får gå med mig då svarar alltid matte nä och det tycker jag är bra!


Matte säger att vi ska göra nått kul på måndag men hon vill inte säga vad det är, jag får väl vänta och se.

Av Aamor & Tina - 17 juli 2010 09:17

Vaknade redan strax efter 7 i morse av att regnet slog mot fönstret och att det mullrade i fjärran, matte gick upp och när hon sen var "morgon klar" gick vi ut en runda för då hade det slutat regna.

Inte så varmt idag och mulet, blir nog mer regn och åska under dagen för det har vädernissarna sagt.

Matte passar på att lufta ut riktigt nu så vi kan få lite drägligare inomhus temperatur.


"Kryss i taket" sa matte när jag satt och tiggde frukost redan klockan 8 och åt den gjorde jag minsann också!

Annars äter jag ju helst på kvällarna men det var gott med frukost idag.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards