Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

Barn!

Av Aamor & Tina - 17 juli 2010 20:46

Jag har mest tagit det lugnt idag, visst jag har varit ute några gånger men även det har varit lugnt.

Har också suttit i fönstret och spejat ut.

När granskapets barn kommer förbi skriker de "Hej Aamor!" eller så kommer de fram och gosar med mig.

Likadant när jag är ute, jag delar ut så många pussar och kel så jag blir helt slut.

Det brukar vara runt 7 barn som kelar med mig men  inte alla på en gång.

Jag älskar barn så det gör mig ingenting men som tur är sätter matte stopp om det blir för mycket eller när de frågar om de får gå med mig då svarar alltid matte nä och det tycker jag är bra!


Matte säger att vi ska göra nått kul på måndag men hon vill inte säga vad det är, jag får väl vänta och se.

 
 
Julia

Julia

18 juli 2010 08:15

Äsch, du skulle inte följa med dem äns om du fick det under mattes uppsikt. Du har en mycket klok matte, som sätter gränser.

Ha en riktig mysig dag, imorrn är det måndag och då får du se vad kuligt ni hittar på, förhoppningsvis får vi läsa om era äventyr!

Voff på're och en kram till matte.

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Edith

Edith

18 juli 2010 08:44

Jag tycker också om barn, men matte säger att jag måste vara lite försiktig så jag inte välter omkull dom. När du vet mer måste du berätta om måndagens händelser. Nospussar

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Ingen bild

Eva

18 juli 2010 09:51

Mjau Aamor!
Nu har matte oxå börjat sin semester efter en grym sista vecka på jobbet.AC:n gick sönder där i måndags, där har varit mellan 28 o 30 gr.varmt, plus att luften stått helt stilla.

Här går fläktarna för fullt o Ruffa ligger framför en liten bordsfläkt som är kopplad till datorn,ingen orkar röra sig.Men i dag är det lite svalare, tack o lov, jag har hittat en plats i rummet som är någorlunda behaglig.Matte säger att hon nog vet vad du ska på måndag, men jag fick inte sladdra sa hon. Håll för ögonen nu, hon tror att ni ska hälsa på någon, kan det vara A...?
Det är bra att du låter barnen gosa med dig,ett levande "gosedjur" skänker lugn o glädje.
Vi har blivit kammade med "Furminatorn" och båda spinner vi o njuter,suverän för oss.En fullträff, nu kan matte kela med oss utan att få handen full av lösa hår som sen yr omkring, våra pälsar blir mjuka o fina.

Ha det gott o hälsa A... (om det nu är dit ni ska.)

Mjauu... från Snutte o Ruffa!!!

 
Hillman & Illerson

Hillman & Illerson

18 juli 2010 15:35

Vi gillar oxå barn, det är så roligt och speciellt såna som kryper runt på golvet, då kan man ha extra kul.

Nu blev vi jättenufikna om vad måndagen ska bjuda på, vi förstår inte hur du ska kunna stå ut ända till dess.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards