Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Aamor & Tina - 18 juli 2010 19:04

Jag har varit och hälsat på mattes moster och hennes barnbarn. Matte skulle ett ärende och Mimmi passade mig under tiden. Det gick jättebra.

Matte skulle egentligen hjälpa sin moster att ställa in hennes nya boxer, ljudet var för högt men det glömde både matte och mostern!

Hon får göra det en annan dag istället.


Eftersom det inte är så fasligt varmt idag och ganska molnigt passade jag och matte på att gå en långrunda för det var längesen vi gjorde det.

Det var riktigt skönt.

Hemma igen så var jag hungrig och fick min mat så idag har jag ätit både frukost och kvällsmat!

Kände mig sen lite busig så jag och matte busade en stund, hon drar mig i pälsen och jag försöker komma loss, det är jättekul.


Nu ska jag nog slappalite till!


Av Aamor & Tina - 18 juli 2010 10:35

Sov minsann ända till klockan 8.45, Edith har rätt att jag blivit en riktig sömntuta! Men det är skönt, är ju uppe tidigt när matte jobbar och även på helgerna brukar jag vakna tidigt.


I gårkväll när jag var ute på sista rundan var jag i himmelriket! Grannens katter var ute, där var 7 stycken och de lekte och fångade insekter och jag satt bara och titta och njöt.

Peggy ville inte prata alls, inte ens hälsa men rätt som det var kom Ollie galoperande och mjauande mot mig och som han kelade med mig. Flera veckor sen vi sågs nu. Tror att vi blev lika glada båda två!

 

Bilden är från en annan kelstund vi hade.


Jag fick åka med bilen en sväng för matte var och tankade den.

Tog en liten tur runt stan men det var väldigt lite folk ute, såg några hundar men brydde mig inte om dom.


Hemma igen så fixade matte till min frisyr, blev inte igår för den hade hållt sig från dagen innan.

Inte lika varmt idag och lite mulet så vi får se om det blir något regn, inte för att de sagt att det ska komma något men de utlovade 20-30 mm som skulle komma igår kom ju inte för det passeade bara, jo vi fick 5 men det hjälper inte mycket.


Snutte & Ruffa! Så bra att er matte också har semester nu och det var ju kanon att er Furminator funkar. Då slipper ni kanske också att vara så varma.



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards