Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Aamor & Tina - 20 juli 2010 20:38

Jag och matte har varit och hälsat på i husvagnen, vi sov över en natt men nu är vi hemma igen.

Vi kom dit igår morse och så körde vi hem nu ikväll.

Jag är helt slut för där är så mycket att hålla reda på!

Dels är där en massa hundar som passerar förbi och de måste ha en utskällning av oss för de har ju inte bett om tillstånd att gå förbi, hihi.

När vi är där en och en säger vi ingenting men vi måste passa varandra när vi nu var där bägge.

Jag har hälsat på Nixon, Pussel, Smilla, Lisa mfl men där var fler som vi skällde på!

Matteföräldrarna och min matte blev inte direkt så glada på oss när vi höll på som mest men det struntade vi i för vi hjälptes åt att hålla koll!


Jag badade lite igår, vatten upp till magen men hade jag gått några steg till hade jag inte bottnat och matte hade fått vatten till axlarna så vi blev på det grunda.

  

Först måste man ju känna på vattnet innan man travar i helt och hållet!

   

Strax efter detta kortet fick jag ett par steg ut och satte mig ner i vattnet, kändes konstigt för jag trodde att min päls skulle flyta iväg!

   

Sen blev det fullt ös på oss upp för sandbacken tillbaks till husvagnen.

Affi gick bara ner med framtassarna och sen la hon sig och väntade i sanden!


Senare inne i husvagnen gick jag fram och skulle nosa lite på hennes husvagnssäng och då fick hon så bråttom upp och lägga sig i den för att jag inte skulle hoppa i den!

   

Matte hade faktiskt tagit med sig min egen säng så jag tänkte inte ta hennes!


Vi har varit ute nästan hela tiden och det har varit så många människor och kelat med oss, jag har ibland ställt mig på syrran för att komma högst upp till dom, inte heller så uppskattat av matte!

   

Här ligger jag och myser på bordet, man har väldigt bra utsikt därifrån! 

Fast mest har vi legat i skuggan och sovit.


Jag sov gott hela natten så det kan jag göra om men matte sov inte riktigt lika bra men hon överlever!

Nu ska jag sova lite för det tar på att vara iväg så i 2 dagar och varmt har vi haft fast det har fläktat lite, sen biltur på nästan 1,5 timme så...

Först kolla vännernas blogg men sen....


Natti Natt.... 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards