Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Aamor & Tina - 21 juli 2010 23:01

Tack så mycket Julia för den fina medaljen, vi bägge blev jätteglada!

  

Visst kan man inte bli annat än glad när man får en sån här!!!


Jag och matte har varit och hälsat på mattes kompis och hennes son, de har en katt också men han fick vara i sovrummet för han trodde att han var en Norsk Skogskatt på svansen när han såg mig!

Döttrarna var inte hemma så det var bara vi men jag lekte med Hampus.

Matte kallade även Hampus för "mitt lilla hjärta", det är ju mig hon kallar så annars men matte förklarade att hon är fadder till honom och att han är hennes lille extra kille!

Okej då för han har ju funnits längre än mig, han är 9 år.

Vi cyklade dit, jag gick halva vägen men sen fick jag åka i korgen sista biten och nästan hela vägen hem! De bor nere i centrum så det är en bit dit.


Nu ska jag sova.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 21 juli 2010 13:17

Hur kul det än är att vara på äventyr är det skönast hemma!

Så skönt det var att få sova hemma fast jag hade med min egen säng så är det bäst hemma!

Matte väckte mig strax innan 8, jag sov så gott när hon gick upp men jag gick även upp då, för att lägga mig på annan plats!


Vädret är varm och lite kvavt, ganska många moln så kanske det brakar loss.

Har varit hos mattes moster för matte skulle ställa in hennes nya TV boxer, det gick bra så nu behöver hon inte bli döv varje gång hon drar igång den!

Jag letade överallt i hennes hus efter hennes barnbarn Mimmi men jag hittade henne inte någonstans, hon hade tydligen åkt hem! Varför då?


Matte läste i tidningen att skylyfönstret till min affär Morrhoppan hade blivit inslaget en natt. Det var väl väldigt onödigt att göra så, fy på er som gjort så!!


Nu ska jag vila middag!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards