Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Aamor & Tina - 22 juli 2010 18:10

Jag och matte satt här hemma vid middagstid och rätt som det var ringde telefonen, det var mattemor som sa att de var hemma och ville matte ha jordgubbar så fick vi komma.

Jag visste inget om att de var hemma förrän vi kom dit, först såg jag bilen och sen luktade jag att Affi gått på trappan. Fick bråttom in och där satt hon och väntade på mig!

Vi har busat, vilat och busat igen!

Helt plötsligt kommer matte med sådana där flaskor och handdukar över armen!

 "Ska du bada Aamor?" frågade hon, i helsike heller tänkte jag och gömde mig under kökssoffan men då skrattade matte och sa att det var Affi som skulle göra det denna gången!

Puh, så skönt att det inte var jag!

Affi satt invirad i handdukar sen och efter det fick hon springa sig torr på gräsmattan och hon tyckte nog att jag skulle skyllas för badet!

  

Bilden från förra sommaren men vi hade lika kul idag!


Sen grillade människorna korv men vi ville inte smaka!

Vi gick hem när de ätit klart och nu är jag lite trött.

Av Aamor & Tina - 22 juli 2010 10:56

Jag väckte matte vid 8-tiden i morse, jag var lite kelig och så tyckte jag att det var dags att gå upp!

Vi gick ut en sväng och det var skönt ute, ganska så mulet och det regnade till och med på oss. Matte sa att vi bara hade 22 grader och det är ju lagom för mig.

Nu varade regnet inte i många minuter och det kom inte så mycket heller men det kändes skönt.

När vi kom in igen öppnade matte upp för att lufta ut och jag låg  i fönstret och tittade, såg 4 hundar som passerade men jag sa inget utan bara tittade.

  

 Nu är det varmt igen, 32 grader men fortfarande lite mulet, blir kanske nått av det typ regn eller lite muller, vi får se.


Matte fixade till min frisyr så jag skulle kunna se för tofsen har jag fnattat ner i natt. När jag var klar la matte armarna om mig så jag la mig till ro på trimbordet och somnade i mattes famn, gosigt!

Nu ska jag vila förmiddag!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards