Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Aamor & Tina - 28 juli 2010 20:04

Syrran kom hem vid middagstid så vi gick bort ett tag. Det var kul att se henne och matteföräldrarna igen.

Affi och jag sprang som galningar i huset, tror till och med att vi lyckades välta en urna som kommer från mattefars morfar, den höllt som tur är!

Vi fick även tillgång till hella trädgården och gissa om vi sprang, det gick som attan rent, runt buskar och träd och så låg jag på rygg!

 

Men kul hade vi fast vi fick pausa i skuggan då och då!

Ska vila mig lite nu här hemma men först ska jag gå ut en sväng! 

Av Aamor & Tina - 28 juli 2010 10:51

Vaknade 8.10 av att matte var kelen! Hon såg väl att jag sov och kunde väl väntat ett tag till!

Visst det var rätt mysigt att bli kliad på magen så det gjorde inte så mycket, hade ju vaknat även om hon bara gått förbi mig.

Gått min morgonrunda och jag kollade nog så inte Smulan och Berit var kvar där jag snackade med dom igår men där var ingen alls, hur mycket jag än letade.

När vi kom hem igen satte sig matte på vår bänk och jag låg och spanade efter mina katter men jag såg inga där heller.

Däremot så såg Tukie mig, en hund som bor i andra trappuppgången. Han såg mig från tredje våningens balkong och där satt han och gruffade på mig men jag brydde mig inte.

Han brukar göra så men han är inte så gammal, kanske 8, 9 månader.


Det rullade in lite dimma igårkväll så det var ganska blött i gräset men solen torkar nog snabbt upp det för det är ganska varmt, se om det håller hela dagen.


Syrran kommer hem i dag så jag får nog gå dit och bråka lite med henne sen!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards