Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Aamor & Tina - 29 juli 2010 19:56

Busat riktigt med syrran idag, hon har dragit runt på mig lite men det var ganska mysigt, hihi!

Har även varit sällskapsherre idag, syrran skulle nämligen få sina klor klippta och jag hängde med, snäll som man är.

Medan hon satt och fick pedikyr passade jag på att flirta lite, kom in en riktig sötnos men hon var bara 4 månader men hon var stööre än mig. Hon var en Afghanvalp och så busig och söt!

Affi hälsade lite när hon var klar men sen fick hon bråttom ut!


Det har regnat lite smått hela dagen nästan men det har inte blivit så mycket av det.

Har ätit vällsmat och varit ute på en kvällsrunda, regnade inte när jag var ute så ibland kan jag tima in det på rätt sätt!


Av Aamor & Tina - 29 juli 2010 09:19

I natt har det regnat pyttelite hos oss men det kändes skönt ändå.

Jag väckte matte vid 8 och tyckte att hon skulle gå upp, jag var tydligen så envis att hon bara klädde sig och sen skulle jag ut! Hade ju tänkt lägga mig när hon kom upp!

Men men, vi tog en runda och jag såg något spännande!

Det rullade en liten maskin en bit framför oss på vägen och den lät konstigt, inte som bilar gör fast det liknade en liten bil.

Den rullade sakta så vi hann fatt den och när jag var brevid den hade jag tänkt stanna där för att kolla närmre men se det fick jag inte göra!

Matte sa att det var en maskin som gjorde rent vägkanten mot trottoaren och att den skjöt iväg stenar som kunde komma på mig så jag fick titta på avstånd istället. Den såg himla rolig ut och han som körde var så konsentrerad.


Såg inte en enda hund eller katt på rundan så jag hoppas jag ska till syrran ett tag sen.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards