Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Aamor & Tina - 30 juli 2010 20:29

Det går bra med syrran här, jag visar henne alla roliga saker jag gör här hemma! Tror nog att hon är lite impad, hihi!

Hon saknar nog sin matte och husse men hon är hur snäll som helst fast hon vill kela lite väl mycket med min matte men det kan hon ju få göra!


När vi var ute på en runda mötte vi min kompis Rex och Affi fick nu också hälsat på honom.

Jag vill hemskt gärna visa mina katter men de är ju inte ute!

Vi åt tidig kvällsmat och till och med Affi åt, matte blev nästan chockad.


Nu ska vi kolla på TV och kanske leka lite om syrran vill!

Av Aamor & Tina - 30 juli 2010 11:31

Vaknade vid 7 men som tur var somnade matte om igen och sov till 8.30, jag var trött!

Klockan 9.30 gick vi ut på morgonrundan och vi hamnade då hos Affi men jag var lite tveksam för det kändes som om matte skulle något.

Hon cyklade iväg och handlade men var snabbt tillbaka men jag anade mer så jag höll henne under uppsikt!

Inget hände och rätt som det var frågade hon om vi skulle gå hem, korkad fråga för det var klart vi skulle, men....

Vi tog Affi med oss! Okej, men vad ska hon hos oss? Matteföräldrarna är ju hemma?

Då sa matte att vi ska ha Affi till på söndag för matteföräldrarna ska ha 8 vänner på besök och det är lite lugnare om Affi är hos oss då.

Jag ska alltså vara barnvakt! Fast jag tror matte ta det mesta.

Hemma hos oss hamnade vi på trimbordet och fick tofsarna fina och det var nog tröttsamt för Affi har somnat i min ene säng och jag ligger och kollar matte från mitt fårskinn.


Det regnar lite idag, kommer så smått men man blir rätt så blöt ändå.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards