Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Aamor & Tina - 7 augusti 2010 21:41

Slappat och slöat mest hela eftermiddagen, matte somnade på soffan ett tag och jag sov på min kudde.

Nu när jag var ute så hörde vi att de hade gårdsfest och dans på andra området så vi gick det en sväng men det spelades så högt att jag ville därifrån så vi gick men först när ner många nog hade klappat mig!

Satt på gräset vid vårt område men gick in efter ett tag.


Vi hann inte mer in förrän mattes telefon ringde och det var Eva, mattes kollega, hon hade sett oss och gått ut med Ruffa men då var ju inte vi där.

Vi gick ut igen och jag fick träffa Ruffa för första gången.

Oj så fin hon är och inte blev hon rädd för mig heller fast jag som matte säger tramsade mig!

Till sist fick jag tvättat hennes öra, i alla fall lite!

Nu är jag helt slut för att försöka få Ruffas uppmärsamhet tog på mina krafter!


Varit varmt och kvavt hela dagen men nu började det stänka, ska tydligen regna i natt.


Natti Natt....


Av Aamor & Tina - 7 augusti 2010 11:08

Jag väckte matte 7.20 för jag ville gosa lite och tyckte att det var en utmärkt gosetid då!

Matte gick upp strax efter och sen vid 9 gick vi ut på vår morgonrunda.

Känns varmt och kvavt ute så kanske det kommer mer åska under dagen.


Hemma igen åt jag en hel portion frukost, jag är så ortoligt duktig, hihi!

Matte sa att jag skulle få åka bil senare och självklart ville jag göra det direkt men jag fick allt vänta.

När det sen blev dags så körde vi in till stan och efter att vi parkerat gick jag med bestämda steg mot min gotteaffär, matte fick allt bra hänga med!

Nu skulle vi dit så det var tydligen därför hon följde med frivilligt!

Jag fick massor av saker att tugga på, både "snabbtuggat" och "varaktigt tugg".

  

Fick denna goda tjurmuskel och ville ha den direkt men jag fick allt vänta till jag kom hem!

Tog en tur upp på torget för matte skulle kolla in torghandlarna och se om de sålde nått gott. Hon köpte en liter blåbär.


Nu måste jag vila mig en liten stund för att vara i stan tar på krafterna!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards