Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Aamor & Tina - 8 augusti 2010 21:03

Det har regnat nästan hela dagen med undantag för små korta uppehåll. Då och då har det vräkt ner.

Slöat mest hela dagen förutom när matte bakade en blåbärspaj, jag trode att hon gjorde nått mumsigt men det var det ju inte!

Matte har även fått ställa upp som tjurmuskel-hållare när jag tuggat på den, hon klagar på att den luktar illa men den är ju bara så god!

Kvällsmaten gick ner i ett nafs. Har fått riktig matlust nu under mattes semester, undrar om den fortsätter efter nästa vecka!


Måste säga att det är dålig stil på Ruffa och hennes matte, hihi!

Jag har passerat bänken där vi snackade igår 2 gånger idag och de har inte varit där en enda gång! Ni ska ju sitta där och vänta på mig, fniss!

Fick trösta mig med Peggy som var ute i regnet nu ikväll!


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 8 augusti 2010 10:03

Jag och matte sov till 8 idag och sen satt jag i fönstret och tittade ut ett tag. Såg bara en hund.

Vi gick vår morgonrunda vid 9, svalt och skönt ute men det regnar, inget ösregn utan sånt som kommer så smått hela tiden.

Får väl se om det blir regn hela dagen eller!


Hemma igen hoppade jag upp i mattes säng och torkade fötterna där, matte hade visserligen torkat dom med en handduk men gjort ett dåligt jobb, fniss!

Ätit frukost och tänker sova en stund så magen kan jobba i lugn och ro.


Tror inte att vi ska göra nått speciellt idag så jag kommer nog att sova större delen av dagen!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards