Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Aamor & Tina - 9 augusti 2010 22:02

Jag har pratat med Peggy flera gånger idag, jag vill busa med henne men hon vill bara kela!

Ikväll när jag gick min kvällsrunda såg jag att det satt nån på "Ruffas" bänk och blev så glad men det var tyvärr inte hon eller hennes matte som satt där!

Vi gick vidare och jag sprang ut i gräset och när jag sen skulle springa vidare kunde jag inte för något satt i pälsen. Matte kände efter men där var inget och inget under mina tassar heller.

Gick ett par steg men var tvungen att stanna igen, matte kände en gång till och mellan mina framtassar hittade hon nått!

Det var äckligt för när jag sen luktade på det rörde det på sig och var lite sliskigt!

Matte skarattade bara åt mig och sa att det var en daggmask som jag fått på mig.

Vilket som så var det äckligt men jag kunde gå sen igen!


Ikväll har jag ätit lite men det har inte smakat med mat.

Har suttit en hel del i mitt fönster och spanat, sett en del hundar och även katter.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 9 augusti 2010 12:35

Jag sov till 7.30 i morse, matte trodde att jag ville gå ut för sista kvällsrundan var tidig igår men jag ville inte gå ut så direkt!

Matte kunde först göra sina morgonbestyr och sen kanske jag kunde följa med ut.

Har inte velat äta nån mat idag men jag sparar mig för jag har nog hört att matte ska fixa med köttfärs sen så jag får nog sånt istället!


Har varit på ett litet äventyr idag! Matte frågade om jag ville följa med och åka bil, dum fråga för det är ju klart jag vill.

Vi körde till Lund och så stannade matte vid en affär och jag fick följa med in!

Det var en djuraffär så kanske inte så konstigt att jag fick följa med.

Affären heter Satchmo´s och har massor av saker, jag hittade en liten hundsoffa som jag ville ha men matte tyckte att jag har sängar nog och sen var den rätt dyr.

Istället köper den knasen en hundfön och en hållare till den som man fäster på trimbordet. Det blev ju dyrare än min tilltänkta säng och inte så bekvämt heller för mig! Ja se människor!

Det blev gummiband till min trofs och lite annat smått och gott men inget ätbart för det har jag tydligen hemma!

Ändå var det kul att åka en runda med bilen men allra skönast var det nu när vi kom hem.


Sara! Du har rätt, matte kan vara lite gnällig ibland men osten är god precis som min tjurmuskel!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards