Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Aamor & Tina - 10 augusti 2010 17:01

Vilken dag!!!!

Den började med att jag nästan fick hälsa på mattes mosters katt Tekla, hon var ungefär 1 meter från mig men det var helt okej för så nära har hon aldrig varit förr.

Hör sen hennes grannhund Pope, han stog vid staketet och kikade så honom fick jag ju också hälsat på.


Sen gick vi hem och jag trodde vi skulle slöa men matte startade den förbaskade dammsugaren, den kommer ju överallt så man får ingen ro någonstans.

Sen slöade vi lite till matte blev rastlös och tyckte att vi skulle gå ut, jag hänger så klart med på såna idéer.

Där ute satt Peggy och hon var riktigt kelig idag så jag fick flera "tryckare".

Hon gick iväg efter ett tag och vi gick åt andra hållet.

Innan vi kom hem satte vi oss på en gräsplätt och njöt i skuggan, busade lite med men rätt som det var om Ruffa och hennes matte!

Lycklig!!!!

Vi gick till en bänk där Ruffa kände sig säker och sen gosade vi, mest jag men hon sa inget!

 

Först hälsade vi på varandra på marken!

   

Puss på dig Ruffa och tack för att jag fick tvätta ditt öra!

   

Måste ju kolla in henne från alla håll!

   

Man blir helt utmattad!


Tror nog att Hillman och Illerson har rätt - jag tror jag är en katt! 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards