Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Aamor & Tina - 14 augusti 2010 22:15

Det har regnat i stort sett hela denna dag så det har varit väldigt trist!

Nu har jag i alla fall varit på 25 års fest hos Nina. Där var mycket folk och två andra hundar, Vera och Bossie, en Coton de Toléar. Han var lite grinig och morrig men inte mot mig .

Ninas svärfar blev nog väldigt förtjust i mig för han kelade flera gånger med mig.

Men som det regnade, gräsmattan blev alldeles sunkig men vi satt i ett tält så vi blev inte blöta.

När vi skulle hem var Tobias, Ninas bror, så snäll att han körde oss hem.

Trots det blev jag blöt så matte satte på min nya fön för att torka min päls lite.

Jag är helt slut nu och tänker lägga mig på mattes fötter och gosa.


Sista lediga dagen för matte i morgon så vi hoppas på fint väder, i alla fall inte regn så vi kan vara ute mycket för det har det varit dåligt med idag.


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 14 augusti 2010 09:59

Väckte matte stax efter 7 och hon gick upp efter ett tag.

Vid 8 gick vi ut på dagens första runda, började stänka lite när vi kommit halvvägs och mer blev det inte så vi klarade oss!

Fast nu får vi regn, det är lite märkligt för när det väl börjar regna så håller det på hur många dagar som.

Hoppas det slutar sen för jag och matte ska på 25 års fest sen. Mattes kusins dotter fyller år och hon ska ha det i sin mormors trädgård, tur att de har ett partytält i alla fall!

Där skulle komma fler hundar så jag blir inte den enda, i alla fall kommer Vera och Vilda för de tillhör ju familjen, men om fler kommer vet jag inte.


Igår var det inte gott med mat, jag åt endast en halv macka som matte bjöd på men inget annat.

Får se om jag äter nått idag, har blivit erbjuden frukost men fnös bara åt det så matte tog bort den.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards