Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Aamor & Tina - 15 augusti 2010 19:21

Matte vaknade oerhört tidigt i morse, redan 05.20 och då skulle hon så klart tända lampan och läsa lite för hon ville inte gå upp. Jag gick och la mig under mitt trimbord för det blev för ljust!

Till slut somnade hon igen och sen vaknade hon 7.30 och då skulle människan upp och störa sig!

Dagen har varit väldigt slö, jag har mest sovit för det tar på att vara på fest!

Vid 15-tiden frågade matte om jag ville följa med till Affi för de hade kommit hem då och det ville jag absolut göra!


När jag kom dit blev det rena rama pusskalaset för jag delade ut pussar till matteföräldrarna och Affi fick jätte många.

Så kul att busa med henne igen men jag vet inte om jag vill vara där hela dagen i morgon nu när matte ska börja jobba igen, fast jag har väl inget val!


Åt mat nu när jag kom hem och matte blev glad för hag har ätit som en mus de senaste dagarna!


Till sist vill jag gratulera en kompis, Shih Tzu:n Mismås Made for me - Vicki som fick sitt Championat i går på Rasspecialen i Linköping!   

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards