Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Aamor & Tina - 19 augusti 2010 18:47

Ingen Affi hemma i morse när jag kom dit, de hade somnat om och kommit ut sent. Mattemor var hemma och låg kvar i sängen så jag var uppe och hälsade på henne och delade ut några våta pussar (dagg i gräset)!

Vi har tagit det ganska så lugnt idag men vi här så klart busat lite för det är ett måste!


  Snart så är det helg igen och matte är ledig, yeah. Bara en dag kvar att jobba.

Jag var vrålhungrig när jag kom hem, äter inte hos matteföräldrarna fast jag både kan och får.

Åt hela dagsransonen, först åt jag halva och nu 1,5 timme senare åt jag resten.

Medan jag åt så la matte ut godis som jag letade upp när jag var klar.

Hon är lite lurig för hon lägger några på samma ställe som förra gången men när jag letar på resten av ställena är där tomt, då har hon gömt det på nya ställen. Jag hittar alltid alla!


Nu ska jag gå ut, inkomster ger utgifter!   

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards