Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Aamor & Tina - 20 augusti 2010 18:12

Kan det bli bättre? Det är fredag och den förbenade klockan har ringt för sista gången denna vecka, jippie!

Varit hos syrran och vi har minsann haft att göra idag.

Suttit i fönstret

Skällt på en Shih Tzu som heter Glenn, men vi snackade sen med honom.

Kollat när det damsögs.

Busat så mattorna flög allvärldens väg.

Tiggt godis mm mm.

Helt slut nu, hihi!


Matte hade handlat lite innan hon hämtade mig och den snälla människan hade varit i MIN affär med och handlar, yeah!

Det andra hon kandlat struntar jag mest i.

Jag har ätit och tänker nog, som det känns nu ta en lång vilostund!

  


Vädret, ja det har varit skiftande men inget regn men soligt och varmt samtidigt som det ha varit mörka moln där uppe.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards