Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Aamor & Tina - 21 augusti 2010 18:14

Vi gick bort till matteföräldrarna och Affi idag för matte skulle bada henne och så får vi mat, mums.

Matte tog med den nya fönen och hållaren för att visa och prova den.

Såg helt okej ut i alla fall när den användes på Affi.

hon överlevde trots att hon var tveksam, hihi!


Vädret har varit varmt men mulet även idag så vi har varit ute och sprungit på hela gräsmattan, det är så himla kul, även när Affi tar nacksving på mig.

Hon är liksom ganska så smart den tjejen för hon tar kortaste vägen och jag svänger rent för ofta på fel håll så hon får tag på mig och då åker jag i backen!

  

Vilket som så gör det inget för vi har så ortroligt kul.

jag försöker ge igen ibland men även då åker jag på ett nacksving!


Vi fick kokt kyckling bland torrfodert, några kulor slank väl ner för misstag gör man ju.

Gott var det, ja kycklingen alltså!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards