Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Aamor & Tina - 22 augusti 2010 20:17

Matte har fått en utmaning av Julia och självklart antar hon den.

Här är hennes svar!


1. Vad är det första du gör på morgonen?

Startar radion och tittar ut för att kolla in vädret.


2. Vem skulle du ringa om du behövde gömma ett lik?

Hoppas aldrig komma i den sitsen men om, peppar peppar - polisen.


3. Har du någon gång skickat ett kärleksbrev, mail räknas inte?

Ja, när jag gick i högstadiet.


4. Vad har du som bakgrund på din dator?

Självklart en bild på mitt lilla hjärta, Aamor   


5. Brädspel?

Kunskapsspel är roliga för man blir förvånad för man kan mycket mer än vad man tror.


6. Om du var tvungen att välja, kapitalist eller kommunist?

Ja, bra fråga för båda har sina fördelar. Men det känns bra när man kan handla något som kostar en del med sparade pengar.


7. Din mest älskade ägodel?

Aamor så klart fast frågan är vem som äger vem! Morfars förlovningsring och morfarsfars vigselring. Mina böcker.


8. Mest lästa bok eller bokserie?

En bok jag läst många gånger är Kärleksgåvan av LaVyrle Spencer , en måbra bok och väldigt "söt"

Bokserie Sagan om Isfolket och Patricia Cornwell, de som handlar om Kay Scarpetta, Harry Potter mm. Böcker är SÅ bra.


De som känner för det får gärna anta utmaningen!

Av Aamor & Tina - 22 augusti 2010 17:51

I morse sa min tokiga matte att jag skulle bada efter morgonrundan! Jaha, då ska jag ju inte gå den  men matte tyckte att jag hade tänkte jag och somnade igen dragit ut länge nog på det efter två timmar!

In i duschhörnan kom jag och matte med för hon sitter på golvet hos mig, obekvämt för henne men vem bryr sig!

Jag blev blöt men jag såg till att även matte blev det i dag med mycket skakningar och klättrande, hihi.

Medan matte sen fixade lite fick jag springa av mig en del fukt, jag satt invirad i badlakan först så klart.


När jag kom upp på trimbordet hängde det något otäckt över huvudet på mig och när sen matte startade otyget ville jag inte vara med mer för den där nya fönen blåste ju hela tiden så matte kunde använda bägge händerna, det var hemskt!

Fy bubblan för den nya fönen fast matte var nöjd med den, hrmfp!!!


Sen gick vi bort ett tag till Affi så jag fick nån glädje av dagen, hihi.

Det var faktiskt skönt att bli ren igen.

Vi har busat och kivat men det har tyvärr regnat så vår hemkomst blev en timme senare än vad matte tänkt för det öste ner så vi stannade kvar.

Kommit 18 mm än så länge idag.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards