Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Aamor & Tina - 23 augusti 2010 19:25

Då var det måndag - igen, det känns som den dagen kommer väldigt ofta!

Det var faktiskt inte så jobbigt som man kan tycka för det är ju kul att leka med syrran.

Vi har varit ute mycket i vår hage och det gillar vi båda i alla fall så länge matteföräldrarna sitter på trädäcket, gör de inte det så måste vi ju kolla var de är och vad de håller på med.


Matte jobbade länge idag och sen handlade hon så hon blev lite sen plus att hon träffade en komis som hon snackade med.

De hade haft HLR öving på jobbet så hon var lite trött i armarna och benen för de satt på golvet.

Kompisen hon träffade hade varit lite arg för hennes cykel hade blivit stulen! Att inte folk kan lära sig skilja på ditt och mitt!!!   


Det har varit fint väder men klockan 15 tog det slut, det började regna och sen har det öst ner.

Jag var ute för en stund sen men då duggade det bara lite, gäller att ha flyt ibland.

Tydligen ska det bli ett blåsigt och regnigt väder i morgon, trist.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards