Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Aamor & Tina - 24 augusti 2010 20:03

Snacka om att ha tur! I morse ett litet tag innan vi skulle gå iväg började det ösregna, matte sa några väl valda ord men när vi sen var klara och fått på oss regnkläder slutade det.

Har och är blåsigt idag, min päls flyger runt och det känns obehagligt så jag försöker skaka rätt den men inte blir det bättre, inte så länge jag är ute i alla fall.


Affi och jag har busat som vanligt men även bara slappat, man måste ha lite av varje!

  

Matte hämtade mig i nästan vanlig tid och vi var hemma lite senare för matte skulle visa mattemor lite med datorn.

Vrålhungrig när jag kom hem så jag slög maten, mums!

Har precis varit ute på min kvällsrunda och när vi nästan var hemma hörde jag en annan hund skälla så jag stannade och tittade runt.

Fick då syn på Rex som sett mig och hade jättebråttom mot mig. Hans husse hängde nästan inte med.

Roligt med Rex för han avskyr alla andra hanhundar men mig gillar han, matte säger att det är för jag är så lätt att gilla, hihi!


nu tänker jag vila lite för matte ska kolla lite på det nya släktforskarprogrammet hon skaffat, hon säger att det är ett abonnemang från Arkiv Digital, vad det nu är??????



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards