Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Aamor & Tina - 26 augusti 2010 20:02

Igår kväll när jag gick sita rundan mötte jag Rex och Vicky, Rex är min kompis och han är lite större än mig och Vicky är en Schäfer, det var jättekul att träffa dom ute och Rex och jag tyckte att Vicky luktade såååå gott!

Vi fick inte gå bakom henne, märkligt va?


Idag har det varit "fullt ös medvetslös" hos Affi, vi har busat nästan konstant fast vi tog en liten middagslur men sen var vi igång igen.

Jag lyckades till och med välta syrran på rygg, seger men den var kortvarig för jag fick igen men det var det värt, hihi!


När matte och jag gick hem kom vi kapp en matte med en liten valpis på 12 veckor, den var så gullig men vilken busig sak och han kunde hoppa rakt upp i luften när han stod på alla fyra, såg jätte roligt ut.

Han hette Milton och var en korsning Shih Tzu/Lhasa Apso & Tibetansk Spaniel/Yorkie. Liknade mest en Lhasa Apso sa matte.


Matte och jag gick en långrunda i kväll och det var så skönt för det blåser inte så mycket längre.

Har sen legat i fönstret och spanat.

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards