Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Aamor & Tina - 27 augusti 2010 19:57

Äntligen är fredagen här och nu ska jag rå om matte hela helgen, kan inte bli bättre!

Direkt när jag kom till Affi idag var hon sugen på bus så det blev ett snabb busrusning och sen in till mattefar för morgongott tiggeri. Vi stirrar ut honom!

Syrran och jag fick vars en grisknorr och jag försöker sno Affis när hon tuggat den lite mjuk.

Ett bra sätt att lura henne på är att gå in i hennes tygbur och sprätta runt och när hon kommer in är jag snabbt ute och tar knorren.

Gäller att vara smart!   


Matte och jag gick en långrunda nu ikväll och så sprang vi upp på en backe så vi fick jättebra utsikt över området. Ner igen gick som attan men jag fick ju vänta på matte halvvägs för hon vågade inte springa ner, mes!

Hemma igen tog jag min favorit drink!

  

Vatten i en sprutflaska, finns inget godare!


Trevlig helg alla!   

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards