Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Aamor & Tina - 28 augusti 2010 12:46

Både jag och matte vaknade redan klockan 06 och det är ju lite tidigt när det är helg men gjort är gjort! Jag kan ju sova mer sen, ja matte med om hon vill!

Klockan 8.15 tyckte matte att jag skulle gå ut så det fick jag ju allt göra, soligt och fint så det var skönt.

Hemma igen åt jag frukost, mums för jag var hungrig.


Matte sa att vi skulle åka en runda med bilen, jippie för det gillar jag.

Nu hamnade vi i stan och jag drog iväg med matte till min affär och matte hängde med.

Väl där förstod jag att det hade varit hennes plan hela tiden för jag skulle tydligen få mina klor klippta!

Okej det var ju inget att protestera mot för jag gick ju dit frivilligt!

Där var en katt som fick sina klor klippta och oj vad den lät, har aldrig hört en katt låta så!

Nu är jag lite trött så jag ska ta en lur!


Hoppas att Saras katt Tuffing snart slipper ha ont i örat för det är ju inget kul.

Krya på dig Tuffing!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards