Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Aamor & Tina - 30 augusti 2010 19:35

Då var man tillbaka i verkligheten igen, det är måndag (snart slut) och jag har varit på "dagis"!

Affi hoppade på mig så fort jag kom innanför dörren, hon satt lite sidan om så jag såg henne inte förrän hon kom flygande!

Sen var vi i full gång, jag hann inte ens hälsa först på mattefar.


Vi har bara varit lite busiga idag men jag jagade syrran på gräsmattan och hon fick minsann springa, hihi!

Matte jobbade länge så hon var senare än vanligt och hämtade mig men det är helt okej för jag har det ju superbra där jag är.


När jag nästan var hemma kom Peggy springande mot mig, hon ville kela lite, hon är så mysig den lilla kattjejen.

Åt min mat och sen fick matte hålla min grisknorr men nu ska jag sova för matte ska väl bara hålla på med sin släktforskning.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards