Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Aamor & Tina - 31 augusti 2010 18:47

En ganska lugn dag hos Affi med bara lite bus.

Mattemor och vi två hundar var ute på trädäcket och härjade när mattefar var hos tandläkaren, ja mattemor härjade inte så mycket som vi två andra!

Affi och jag har delat på en blåbärsmuffins. Först ville ingen av oss ha men när Affi hade tagit en smakbit, efter många om och men och överlevt så kunde även jag smaka och det var mimsigt!


Matte var lite sen idag men det är jag ju van vid nu. När vi gick hem träffade jag alla småtjejer som brukar klappa med mig och klappad blev jag.

Nästan hemma så fick Eva och Ruffa syn på oss så de kom ut och jag fick gosa lite med denna underbara katt!

Jag tvättade hennes öron och bara njöt av att få vara nära henne.

Rätt som det var kom Tukie ut, en liten hund som bor i trappan brevid oss och han ville ju också hälsa på Ruffa och det fick han göra men... när han ville upp på bänken till oss sa jag till honom att hålla sig nere!

Ruffa är nu min katt och det går bra att hälsa lite men att tränga sig på så, nä nä där går gränsen alltså.

Jag gilla Tukie annars men låt bli min Ruffa!!

  

Bilden från vår förra "date"!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards