Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Aamor & Tina - 3 september 2010 20:01

Har varit mattemors hund nästan hela dagen, där hon har varit var jag tätt intill och så har jag legat och gosat med henne, mysigt!

Skulle tro att vi har varit lite småbusiga idag för Affis tofs har fått sättas om tre gånger!

Jag hävdar att hennes hår är för halkigt så gummibandet kasar av helt själv!

Mattemor säger något helt annat så det blir ord mot ord, hihi!


Matte påstår att sen vi kom hem att jag har kört med henne, kan jag aldrig tro!

Jag ber henne snällt att komma ner på golvet till mig, kanske jag ber många gånger men det är bara för att hon är lite trög ibland, fniss!

Det är lika bra att hon kommer direkt för jag ger mig inte och ja, en Shih Tzu är envis och kanske pytte lite bortskämd!

Nu när vi gick kvällsrundan kom en polisbil en ganska hög fart och sen när vi passerade en ingång så stod dom bara där.

Jag tyckte att de kunde göra lite nytta och klappa mig men matte sa att vi skulle gå vidare.

Verkade som om det var ett familjegräl för de tog killen med sig.


I morgon ska vi gratulera mattefar för han fyller år!

Grattis på dig i förskott!!!!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards