Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Aamor & Tina - 8 september 2010 20:04

På väg till affi i morse gick vi ifatt Sickan och hennes matte men jag fick inte leka med henne och det bara för att hon luktar såååå gott!

Nosade på syrran istället men hon luktade inte lika gott, hon luktade som vanligt, hihi!


Mattefar har klippt gräsmattan idag och då sitter han på en maskin och kör och det går så fort att vi knappt hinner se honom.

Våra huvud gick nästan runt när vi satt och kollade in honom men när han klippte den stora öppna delen hade vi full koll på honom.

Annars har vi tagit det hyfsat lugnt under dagen.


Matte hämtade mig i vanlig tid och sen gick vi hem.

har gått en halvlång runda nu ikväll, ville inte gå den långa för de höll på med rivningen av idrottshallen nån idiot satte fyr på i somras.

Hemma igen har matte hållt mitt tuggben och gosat med mig men så får hon för sig att kittla mig på tassarna och jag är fruktansvärt kittlig där så jag blir "tasslös", drar in dom under mig så hon inte kommer åt dom!


Nu ska jag slappa resten av kvällen.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards