Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Aamor & Tina - 9 september 2010 17:39

Jag och syrran har mest tagit det lugnt under dagen men vi har fått åka bil med matteföräldrarna.

De skulle lämna in sitt förtält till tvätt och impregnering så vi fick guida dit dom, de påstod att de visste var det var för de hade varit där innan men vi visste med! Har aldrig varit där men vi kom rätt ju, vi är allvetare!


När matte kom sa hon att vi skulle åka bil igen, jippie! Det blev inte så långt för vi hamnade i min favoaffär. Matte handlade mums till mig och Affi fick sina klor klippta.

När jag trodde att vi var klara satte sig matte och mattefar ner och rätt som det var kallade en dam in oss i ett annat rum!

Kände igen henne men kunde inte riktigt bestämma mig från var!

Först blev jag satt på ett bord och då tändes lampan, hon är ju veterinären!

Hon kelade lite med mig men rätt som det var tog hon ett annat tag i nacken på mig, kändes inte som vanligt kel men det gjord inte ont.

Sen sa hon att jag var klar! Med vad?

Jag hade fått ett stick i nacken, blivit vaccinerad, aha! Kändes ju inget! 

Syrran ville inte sitta på bordet utan kröp upp i mattefars famn men hon reagerade knappt heller, sa inget i alla fall!

Där var en stackars kisse som skulle in till vetten men han/hon ville inte och det lät så hemskt,en skulle nog fixa till nått mer för den skulle få sova ett tag.


Nu är jag hemma och ska ta det lugnt resten av kvällen. 

Blåser som attan hos oss även idag, kan knappt lyfta på benet utan att ramla omkull!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards