Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Aamor & Tina - 10 september 2010 17:59

Jag och Affi har lekt Följa John hela dagen, har en av oss gått har den andre följt med tätt bakom.

Värst när den första tvärstannar för då blir riktig närkontakt.

Vi har till och med druckt vatten samtidigt, kan bli lite trångt ibland men det gick när vi var valpisar så då får det gå nu med!


Fredag idag så jag blev nästan extra glad när matte kom, nu har vi hela helgen ihopa.

Ett tag efter matte kommit ville Affi gå ut så hon och mattefar gjorde sig redo för utgång. Själv stod jag och kikade i dörrhålet i köket på dom.

När sen mattefar sa "kom så går vi" sprang jag in och gömde mig bakom matte och först när dörren slog igen kikade jag fram igen.

Jag kunde ju inte gå ut med dom för tänk om matte hade gett sig iväg under tiden!

Nä nä nä, bästa att ha henne under uppsikt när hon väl kommit!

  


Hemma dönar just nu alla maskiner, nästan. Tvättmaskinen går och diskmaskinen går, synd att de inte går ut!

Matte har tydligen varit lite lat denna veckan så nu har hon att göra, hennes egna ord!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards