Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Aamor & Tina - 13 september 2010 19:57

Då var det dags att jobba igen en vecka, i alla fall för matte.

Affi har varit full av bus hela dagen, startade direkt när jag kom in genom deras ytterdörr!

Jag har nog varit lite "pipig" i dag men det är nog för jag har saknat min kära matte för enligt matte kan det inte vara av någon annan anledning jag pipigt!

När hon kommer så dansar jag runt runt på bakbenen och vill bara upp men när hon ska ta mig sticker jag för att hämta en "present" till henne, då oftast en frolic.


När jag gick på min kvällsrunda mötte jag Peggy, jag blev så glad när hon ville gosa lite med mig.

Till sist fick matte iväg mig och vi gick vidare. Halvvägs kom vi förbi några barn som satt och lekte på gräsmattan så de fick några pussar av mig. Kände nämligen de flesta för annars hade jag inte fått gå fram till dom.

Peggy satt och väntade på mig, lite kel till fick jag men sen försvann hon bland buskarna.


För några dagar sen träffade jag även Ollie, honom har jag inte sett på så länge.

Han kom rusande mot mig och började "stånga" mig samtidigt som han spann väldigt högt, himelriket!   


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards