Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Aamor & Tina - 16 september 2010 18:49

Ni kan aldrig tro vad vi har haft idag - regn! Inte hela dagen men nu på eftermiddagen men det har blåst hela dagen. Det började i går kväll att blåsa och som det blåste!

När jag var ute på sista rundan höll jag på att blåsa bort, kändes som om jag lyfte lite!

I morse hade matte motvind till jobbet så hon var troligen lagom road när hon kom fram till jobbet.

Utöver det har solen lyst och värmt om man hamnade i lä.


Matteföräldrarna bjöd på kotlett och Affi och jag delade på en hel, mumsigt!

När jag kom hem åt jag en halv portion torrfoder.

Precic varit ute på min kvällsrunda och jag träffade på Peggy och så kelig som hon var idag har hon aldrig varit. Hon stångade mig, drog sig längs hela min kropp och ville leka med min svans, det sista gillade jag inget vidare men det andra, yeah!


Just nu påstår matte att jag är hopplöst tjatig, jag vill ha vindruvorna som står på bordet men jag äter inte dom men vill ändå ha dom! Har fått två redan men där är ju så många i skålen.

Står på bakbenen och tittar över bordskanten och låter, ber snällt vill jag kalla det!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards