Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Aamor & Tina - 25 september 2010 15:01

Det där planerandet att sov länge blev inte som jag och matte tänkt!

Väckte matte 05.58 och ville ut, mörkt och fuktigt ute men vi gick en ganska lång runda och det var skönt, jag var nödig med både det ena och andra.

Det regnade ganska så häftigt igår kväll ett litet tag och även åskan var på besök men jag somnade ifrån det men matte låg och läste.


Varför ska jag behöva vara en sån gottegris?

Jag såg att matte bar in mitt badkar i badrummet så jag dök in under sängen och tänkte bli där resten av dagen!

Rätt som det är kommer en godbit in till mig och nästa precis utanför sängen!

Snabbt ut och tog den och dök in under igen men då såg jag att matte hade den största biten i handen.

Hur ska jag nu göra?

Suget vann och jag tog biten och matte tog mig!

Suck och stön men det slutade med att jag blev badad!

  

Inte för att jag väntat mig något annat men hoppet finns ju där ändå!


Varit ute på en liten runda nu, skulle visa Peggy att jag blivit fin men hon syntes inte.

Inte heller ville några finklädda människor som bar på presenter klappa mig!Förstår mig inte på vissa alltså, hihi!

Nu tänker jag ta mig en liten eftermiddagslur!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards