Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Aamor & Tina - 26 september 2010 21:48

Jag har inte sett Peggy på hela helgen trots att jag spanat efter henne, visst jag såg henne i fredags men inte nått sen!

Kom precis in från sista rundan och jag kände på mig att nu skulle hon vara ute och det var hon.

Men jisses hjälp vad hon var kelig, till och med så jag nästan blev rädd!   

Ja tillräkligt för att jag ville upp till matte!

Hon stångades och kelade med hela mig och till sist reste hon sig på baktassarna för att kunna stångas ordentligt.

Vi fick skynda oss in för hon ville följa med och det ville inte jag och matte.

Lagom är bäst!


Nu är helgen slut och jobbeveckan tar över igen men det ska bli kul att vara hos syrran.


Natti Natt!


Av Aamor & Tina - 26 september 2010 10:15

Jag fick nästan tvinga matte att gå och lägga sig i går kväll, hon skulle bara... så mycket innan! En annan stackare var ju trött och kan inte få en blund i ögonen när hon far runt, men till sist lydde hon!


Idag så sov vi båda länge, ända till klockan var 8.20, det var vi i behov av!

Nakdelen är ju att jag behöver gå ut rätt snabbt när vi sover så länge men det är ju helt okej.

Det blev en ganska lång runda och jag mötte en ny vän! Det var en sån som jag, alltså en Shih Tzu kille fast han var ca 5,5 månader och en riktig buse!

Matte visste att han hette Malte för hon hade träffat honom när han var 10 veckor men jag har aldrig sett honom. Hoppas vi ses fler gånger.


Vädret är samma som igår, grått men varmt och solen lyser med sin frånvaro!

Vi ska nog ta det lugt idag förutom några rundor och så säger matte att hon ska köra igån tvätten om det som hänger uppe är torrt.

Tydligen ska mina handdukar vara klara till nästa gång badet kallar!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards