Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Aamor & Tina - 28 september 2010 20:13

Syrran och jag har "passat" mattemor eller kanske det var hon som passade oss, så var det nog!

Mattefar oc hans bror var och tog hem husvagnen.

Matte var sen för hon hade varit på en föreläsning i Landskrona hela dagen.


När vi gick hem såg jag en kråka som satt med ryggen mot mig och jag smög dit och den upptäckte mig inte förrän jag var en 1/2 meter från den!

Blev så mallig att jag nästan kom fram till den, jag skuttade iväg och matte skrattade åt mig men ska jag vara ärlig var den rätt stor på så nära håll!


Eftersom matte mest suttit still idag tog jag med henne på en långrunda och hon tog kameran med för jag skulle fotas, suck.

Det blev många bilder för jag vände nacken till många gånger, hihi!

Tack och lov för digitalkameran säger matte!

Först när vi kom ut från porten kom Ollie och han har jag inte sett på veckor!

  

Den keliga typen ville kela med min svans och det gillar jag inte riktigt!

Gick sen vidare och passerade en asfalterad yta för att komma till gräskullen vi sprang upp för.

  

Här ligger jag uppe på kullen och kollar in killarna som river idrottshallen, matte ville att jag skulle kolla in henne men de lät mer så där blev många nackbilder men en lyckades!

  

Gick vidare och matte fick en sidobild, enligt mig är hon lite långsam med sitt fotande!

 

Hemma igen så fick jag ner matte på golvet för lite kel men rätt som det var skulle hon äta, vilket sätt va! 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards