Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Aamor & Tina - 30 september 2010 18:52

Ville göra det i morse men fick inte för matte men nu gör jag det ändå, jag kan ju inte skriva men jag har matte i ett järngrepp!

Grattis matte på din födelsedag!!

Hon ska inte ha något kalas men man kan väl gratta ändå!


I morse kom vi upp i tid för matte hade förstånd att lägga sig igårkväll. Vaknade till och med 3 minuter innan klockan ringde.

Dagen i stort har Affi och jag spenderat i fönsterkarmen eller på bordet i famnen på matteföräldrarna.

Jag fick ligga i famnen på mattefar och Affi kunde inte köra bort mig men jag kunde se att hon inte gillade det. Fick lite däng när vi sen kom ner men det var det värt, hihi!


Vi har fått våra klor klippta idag och matte passade på att köpa lite mums till mig.

Sen var matte inne på bageriet och köpte goda bakelser som hon bjöd på matteföräldrarna, jag, Affi och mattefar väntade i bilen och jag fick nästan andnöd när matte försvann! Blev bra igen när hon kom tillbaka så hon fick en Aamor-puss.


Gått en långrunda nu i det härliga vädret, mötte en hund på rymmen men den bodde i gatan brevid och ägarna hade inte märkt att den var väck. Matten till tre av mina hundkompisar sprang efter den så den inte blev påkörd men den kom hem.

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards