Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2010

Kuligt värre!

Av Aamor & Tina - 8 oktober 2010 19:12

Äntligen fredag och helgen är här, kan det bli bättre!

Jag har försökt vila hos matteföräldrarna men blir hela tiden störd av syrran som vill busa.

Fast jag fick lite mer än 1 timmes sömn uppe i soffan för där kommer inte hon upp, hihi. Fast ska jag vara ärlig så var nog damen också trött för hon sov hon med.


Matte kom och hämtade mig strax innan 14 och så åkte vi iväg i bilen! Stannade nere i stan och jag trodde att vi skulle till min affär men det var det inte.

Jag skulle till mattes jobb den sista timmen, det var längesen nu jag var där och det var riktigt kul att hälsa på alla, dom som ville hälsas på och det ville de flesta.

När matte slutade gick vi faktiskt in om i min affär, jag fick hundmat och godis men jag märkte inte av något för där luktade himelskt gott på golvet.

Jag gick som en dammsugare runt runt och hämnade till sist på vågen och då passade de på att väga mig. Hur snällt är det?

Som tur är håller jag min vikt 6,9 kg, inte illa för en som hade 170 g som födelsevikt!

  

Här är jag ca 9 veckor. 


Nu ska jag hålla kväll och bara slappa, tror jag!

 
 
Buttons

Buttons

8 oktober 2010 19:40

Oh himmel så lika vi var som valpar........skönt ned slappar dagar tycker jag......puss på dig snygging.....

http://floridatjej.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Eva

8 oktober 2010 20:43

Mjau Aamor!
Ja, matte berättade att du var på deras jobb idag,och att killen som tar hand om dig där var överlycklig för att du kom,och att matte en gång nästan var 8 meter ifrån dig utan att du "sa" nåt, men du börjar väl känna dig hemma där nu o vet att hon kommer tillbaka fast hon går in olika rum då o då. Det är bra att du kommer o hälsar på, alla blir så glada av att se dig, du är en liten vardagshjälte som kan glädja så många en liten stund,;) säger matte.
Hon tycker du är så underbart söt på fotot, det hamnar i albumet.

Ha en bra helg o vila dig från Affis bus!
Mjauu... från Snutte o Ruffa

Aamor & Tina

8 oktober 2010 23:17

Kul att ni gillar att jag hälsar på. Det är ju inte så ofta och bara en timme men det är kul att komma dit.

 
Julia

Julia

9 oktober 2010 11:16

Duktig kille som kan göra så många glada!
Det är väl ett litet avbrott för alla när du kommer och hälsar på, på mattes jobb.
Ha nu en riktigt lat lördag med matte!

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Hillman

Hillman

9 oktober 2010 11:42

Du skulle höra min matte när hon tittar på bilden, "helledudanedå" jag undrar va det betyder, hihi.

Ha en bra helg för det ska vi ha, inne och gotta oss för här är det grått med ett stilla regn, domban ramlar ned.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards