Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

Lördag!

Av Aamor & Tina - 23 oktober 2010 10:45

Lördagar är väl för härliga! Man kan sova så länge man vill och matte ska inte iväg till jobb!

Vi vaknade strax efter 8 och när matte sen gick upp sov jag vidare där hon var.

Jag ville sitta i fönsterkarmen när hon rullade upp persienerna och då passade matte på att dammsuga för då var inte jag i vägen! Jag höll ändå koll så inga av mina leksaker och tuggben försvann!

Morgonrundan blev en långis och vi gick på ett håll som det var längesen jag gick så där var många nya dofter. Mötte inte en enda hund men Peggy var ute så det blev lite katt kel.

Vädret är grått och regnet hänger i luften, trist. Det kunde ju varit en fin och solig höstdag istället!

Inne igen tog jag mig en tupplur med huvudet på mattes fot, vet var hon är då!

  

 
 
marta

marta

23 oktober 2010 12:06

ja lördag säger jag som inte har varit mycket hemma denna vecka. köket är städat nu och hundmat (speciell till niunia) och hundgodis på sitt plats. nu väntar vardagsrummet och pepparkakas örter och nyttiga godis i ett kartong och stor städning.

Ha det bra!

http://hundtrio.blogspot.com

 
Julia

Julia

23 oktober 2010 12:58

Smart sätt att hålla reda på matte! Hoppas att ni får lite sol idag, hos oss lös den i hela 10 minuter :0)

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Hillman

Hillman

24 oktober 2010 18:00

Va mysig du ser ut, visst är det skönt att ligga på mattes fot, det brukar jag oxå göra,hihi.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards