Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

Den bäste!

Av Aamor & Tina - 23 oktober 2010 18:32

Jag och matte gick bort en sväng till Affi för matte skulle köra till Ö&B och shoppa lite.

Jag låg i fönsterkarmen och såg när hon körde iväg och jag gnällde inte efter henne fast jag låg kvar till jag såg att kom tillbaka igen!

Så glad jag blev och matte blev glad när jag inte hade gnällt, hon sa att jag är den bäste! Klart jag är för matte!


Lite störig var Affi idag eftersom jag kom dit sent, hon hade börjat vänta på lillebror redan vid 8! Hon söt också!

Hon tuggade på mitt bröst hår, mina öron och lite överallt. Går an men dra inte iväg med mig syrran.

Blev lite ilsk på henne en gång och sen hoppade jag upp i mattefars fåtölj för hon hämnas och där vat jag ifred eftersom hon inte hoppar!

Jag är inte bara den bäste, jag är smart också, hihi!


Varit på en halvlång kvällsrundaoch det var så skönt för jag fick lukta var jag ville och hur länge jag ville, nästan.

Skönt ute fast solen har lyst med sin frånvaro!

  

Bilden är från när jag var valp och redan då var jag tigeriets mästare!



Smakar inte med mat idag, än så länge men jag försöker med godis men matte är lite snål idag tycker jag, hon säger att jag måste äta först, trist!

 
 
Ingen bild

Eva

23 oktober 2010 19:28

Mjau Aamor!
Ja, du har varit o busat lite med Affi i dag, det enda vi har gjort här är att ha slappat hela dagen allihop. Men då gör vi ju det, slappar alltså,det är oxå en bra sysselsättning säger matte.
Vi håller med om att du är "Aamor den bäste" men din syrra är oxå en sötnos, hon vill bara hålla ordning på sin lillebror, så är systrar dom blir lite mammor.
Ha en skön kväll! (hoppas du äter så du får lite lördagsgodis)
Mjauu...från Snutte o Ruffa

 
Julia

Julia

24 oktober 2010 09:12

Du ät bra gullig, din tiggis *S*
Duktigt av dig att inte gnällde när matte gav sig iväg, har du äntligen lärt dig att hon alltid kommer tillbaka igen och hämtar dig. Inte glömmer hon sin ögonsten heller.
Hoppas att du fick lite lördagsgodis, Det fick Smulan och Amanda. De gillar en sort som heter Dentabits, eller dentisar som vi säger extra mycket.

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

24 oktober 2010 10:44

Oj så smart du är ta fåtöljen för att få vara ifred. Söt var du som valp också. Nospussar från grabbarna i Norr

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Buttons å floridatjej

Buttons å floridatjej

24 oktober 2010 16:47

Hejsan snygging, härligt för dig att få ha MAtte hemma, det har jag nästan jämnt, och jag säger aldrig ett pip om hon går utan mig ibland, fast det är sällan hon gör det...........puss på svansen

http://floridatjej.bloggplatsen.se

 
Hillman

Hillman

24 oktober 2010 18:07

Du skulle höra mattes kommentar, "sicken sötnos", visst jag måste oxå erkänna att du är bra söt om man nu får säga så till en kille.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards