Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2010

Lördags morgon!

Av Aamor & Tina - 30 oktober 2010 10:21

Jag väckte matte redan 05.30 för jag var lite kelig då, hon blev väl inte super glad precis men jag fick ner hennes hand till mig och sen somnade vi om igen och vaknade sen igen strax efter 7.20

Jag ville upp ifönstret när hon drog upp persienenrna så där låg jag ett tag och tror ni inte att hon fick syn på en bit ihoptrasslat hår som hon var tvungen att dela, åhhh!

Just när jag låg och spanade fast det var bara en liten så det var snabbt avklarat!


Vid 9.30 gick vi ut på en långrunda, jag fick bestämma var vi skulle gå nästan hela tiden men matte ledde mig någon gång!

Det är jättekul att få bestämma vilket håll man ska gå när vägarna delar sig i tre, man måste stå och fundera lite och ta in dofterna för att gå där som är mest intressant.


Hemma igen satte matte igång och letade efter ett papper som hon troligen gjort av med för hon hittade det inte och så blev hon irriterad på sig själv och sitt pappershanterande men där finns ingen bättring och det inser hon själv!

Jag låg uppe på balkongbordet och tittade på, såg rätt så roligt ut när hon gick igenom reklam-tidningshögen ifall pappret hade hamnat där!

  

Bodet jag satt på syns bakom mig här och jag hade ingen napp idag, har lagt av med det nu, hihi! 


 
 
Julia

Julia

30 oktober 2010 12:13

Du är söt som en sockerbit med napp i munnen och vi tror att om du hittar en så kommer du att smaka liiite på den *fniss*!

Ha en mysig lördag och ta väl tass om matte.

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Buttons å floridatjej

Buttons å floridatjej

30 oktober 2010 13:08

JAha ja, så du stiger också upp mitt i natten för lite kel ? Min Matte klappar alltid en stund, för jag tror att hon tycker det är mysigt när jag väcker henne............puss på svansen

http://floridatjej.bloggplatsen.se

 
Hillman

Hillman

1 november 2010 13:42

Här blir inte matte glad om vi väcker henne men ibland går hon i alla fall upp och släpper ut oss om det nu är det vi vill. Det är för det mesta sällskap som jag vill i alla fall.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards