Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Aamor & Tina - 4 november 2010 18:02

Som syrran nosade igenom mig i morse, undrars om jag fortfarande luktade Kalle kanin!

Idag har syrran och jag varit på äventyr!

Matteföräldrarna fick hem sin bil idag och det blev en liten biltur, vi var och tände ljus på matteföräldrarnas föräldras gravar (det blev långt).

Åka bil är ju alltid kul men jag måste upp och kolla var vi är när mattemor bromsar in, man vet ju aldrig om vi ska gå av så det gäller att vara beredd.


Matte kom snabbt och hämtade mig efter jobb och jag blir så glad när hon kommer, idag fick hon ett pipdjur av mig.

Det är så trist med mörkret, gillar inget vidare att gå så långt när det är mörkt och nu kommer det så tidigt. Får väl bli lite slörundor istället!

Matte sitter och tittar/lyssnar på en DVD med John Fogerty, hon fick låna den av en taxichaufför på jobbet och hon har inte blivit klar att se den men nu tog hon sig i kragen, passar mig utmärkt för då kanske hon glömmer att frissera mig.

Inte troligt men man kan ju hoppas så länge det går!


Nu ska jag vila mig lite.


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards