Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Aamor & Tina - 5 november 2010 18:06

Jag kände mig som en riktig slöing i morse. Gick sakta när jag skulle gå till syrran och sen la jag mig men sen har vi hållt igång nästan hela dagen.

Jag tog mig en tupplur brevid mattefar på kökssoffan med huvudet på hans husvagnstidningar!

Matte hade köpt en blomma till matteföräldrarna från oss för att jag får vara där när hon jobbar, hon gör det lite då och då.

Det blev en Amaryllis (tror den hette så), vita mini blommor ska komma upp sen sa hon.


Jag försökte göra som Hillman och Illerson rekomederade med kudden för jag var våt om tassar och mage när jag kom hem men jag var nog inte tillräckligt blöt. Får passa på när jag är nybadad.

  

Jag ska nog lyckas till sist för jag är envis och ger mig inte i första taget!


Tråkigt väder även idag, blåst, regn och grått. Blir aldrig ljust känns det som.

Tror jag ska vila mig lite nu för jag är lite trött och på fredagar ska det ju vara Fredags mys!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Skapa flashcards