Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Aamor & Tina - 6 november 2010 16:51

Vaknade vid 07 eller matte vaknade då och som hon kan störa sig!

Själv ligger jag och sover i godan ro och då får hon för sig att det ska gosas och börjar klia mig på magen! JAG SOV!

  

Gav henne en blick och gick ut i köket och la mig i min säng där istället!

Då har hon mage att påminna mig om att så brukar jag göra när jag väcker henne för att jag är kelig, jag har väl aldrig kliat henne på magen!

Trodde jag skulle få sova vidare i köket men då kommer hon upp och börjar hålla på överallt i lägenheten och vem kan sova då?

De där människorna ha konstiga idéer ibland.


Regnet öste ner när vi vaknade och det fortsatte, regn och regn är så trist. Stora vattenpälar överallt, tur man kan hålla sig länge nu för tiden.

Jag låg i fönstret och tittade ut och det kändes verkligen inte lockande att bege sig ut!

Som tur var slutade det strax innan 10 och då tog vi en långrunda, gick bort och snackade med Affi och sen hem igen.

Det har inte blivit mer regn under dagen men det har varit mulet och ingen sol har visat sig överhuvudtaget.

Tog en sväng nu och det känns kyligt trots att termometern på Netto visade 6 grader, ska frysa i natt!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards