Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Aamor & Tina - 19 november 2010 18:43

Äntligen fredag, kan inte komma lämpligare, hihi!

i morse när jag gick iväg så kom det piggasnö, det var så vasst och obehagligt att få mitt i planeten så det var tur att jag inte ska gå så långt.

Sen övergick det till riktiga snöflingor och sen har det snöat hela dagen!

Det är ganska blött men gräsmattorna är vita av snö.

Jag lekte mullvad när jag var ute och sen när jag gick hem.


Syrran och jag har inte haft många vilostunder idag. Vi kivade om en leksak, Affi hade den men jag tyckte att jag hade bättre nytta av den men tro inte att hon gav den till lillebror, nänä!

Jag tiggde och bad men hon var hur kall som helst och när jag gav upp försöket kom hon fram till mig och nuddade vid mitt ansikte med den och sen började vi om. Jag fick tag i den till sist men först när hon tappat intresset.


När jag kom hem ville jag upp i mattes säng och mysa lite och då kom matte också och la sig och så mysigt vi hade, jag somnade och matte kopplade av.

Men så började grannen spela musik på högsta volym så jag vaknade! 


Matte satte två tofsar på mig igår och efter en dag hos affi ser skillnaden ut så här!

  

Efter friseringen!

  

Efter syrran och mullvadandet!

Jädrans blixt så stark!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards